Blahi Blaha!

Ush vad trött jag är på omvärlden, inget går någonsin som man tänkt sig.
Gårdagen SÖG totalt , Dennis fick stå i garaget hela dagen och jag fick vara ensam hemma igen, Söndags planerna gick i stupet.

Så fick sysselsätta mig själv med att plocka gräs från uppfarten :/

Idag ska jag till mami och hämta en såg och fixa trädet där ute som man inte kommer under att klippa under,
kul att ha trädgård?
Inte direkt!


















Börjar bli riktigt trött på detta :(
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Isabelle

JUST NU!!!

Kan du vinna NATURLIG bröstförstorning för 1400KR!

I paketet ingår:

3st Burkar bröstförstoringskapslar

1st Bröstförstoringskräm (Nano Firming Cream 60ml)

1st Bröstförstorings Serum (Nano Firming Serum 30ml)



* hjälper genom sin unika formula innehållande örten Pueraria Mirifica

kroppen att producera ny

bröstvävnad och ger större bröst och fastare bröst naturligt. Med EasyBust

kan du förstora dina bröst 1-2 storlekar på naturlig väg utan operation!*



http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling-helt-naturliga-amnen.html#comment

2011-09-20 @ 20:33:23
URL: http://isabellealberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback