What do I want for my birthday

Hemma från Hishult :)
Har tagit hand om tvätten och disken och allting sånt "roligt" vardagsgöra!
Nu ska jag snart med Thina till Af och sen vidare till ungdomsmottagningen och förnnya mitt P-piller recept :)
När Dennis kommer hem ska vi ut och gå en sväng, får se hur långt jag orkar idag, kanske blir att han får bära mig hem ;)

Här om dagen så frågade Mami mig vad jag önskade mig i födelsedags present, eftersom min födelsedag tydligen närmar sig..
Och jag hade absolut ingen aning !!
Jag brukar förbereda ett halvår innan och skriva en alldeles för lång lista på alldeles för dyra grejjer men inte i år..
Det enda jag kom på att jag ville ha var

♥En färg skrivare
♥En ny datormus
♥Extern Hårdisk

Men varför är alla grejjer till datorn för? :/


Sen kom jag på det att jag har allting jag vill ha egentligen, dom andra grejjerna är typ bara "för att" grejjer som jag egentligen inte behöver..

Färgskrivaren vill jag har för att jag vill kunna skriva ut mina bilder från telefonen och kameran och äntligen fixa mitt fotoalbum jag alltid velat ha..

Musen vill jag har för den andra är kass och jag suger på att använda touchplattan på min bärbara

Och Hårddisken vill jag ha för att jag fyllt min dator med bilder musik och filmer..


( Inte bra att fylla datorn med massa saker så det knappt finns någon plats över till windows )
Tydligen.





Blev så sjukt sugen på och kolla på Disney filmer nu.
Satt och lyssnade på Disney musik och det bara ploppade i huvudet på mig..  :0









21:13 Uppdatering:
Hemma efter att ha gått en sväng med Dennis Thina Neo och Kurry.
Det blev Kyckling ris och Curry till middag idag..
Nu blir det Ncis och mys med baby i soffan ♥
Sen sova och imorgon blir det upp till stallet som vanligt :P
Sen ut och gå en powerwalk när man kommer hem :)
TAGGAD!

Var inne hos barnmorskan idag med men hon var sjuk så kunde inte prata med henne :(
Så blev skickad till mödravårdcentralen istället.
Så får la åka till dom imorgon eller något
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback