Snart helg :)


HAHA

Hittade en bild när jag kollade hundraser på google igår, gillade den starkt!
Så söt!




Idag blir det en sväng till Halmstad med baby, inom Biltema och säga hej till folket :)
Kolla mobil till Dennis och sen ska vi kolla på skoooooor ♥ :D
Mig är lycklig!


Igår blev det film :)
Den nya Smurfarna, men jag tyckte inte den var så super bra faktiskt..
Men Dennis älskar ju allting tecknat..


Har beställt mitt lös hår och alla grejjer nu så när det kommer så får jag LÅNGT hår igen :)
Jippie!!
Mina naglar ska jag fixa inför nästa helg då Jennis fest är :D
Thina och jag kommer vara dom som är fullast innan festen har börjat..
eller i alla fall jag, då jag inte druckit på EVIGHETERNAS evigheter ;)
Så de kommer bli intressant ...
Hm?


♥ För övrigt så är jag lycklig med min man ♥




I helgen blir det att vila upp sig, förkylningen är envisare än jag trodde, ta kål på mig gör det!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Antonija Ereiz

Hej. Nej jag har tyvärr inte testat nail4yous-nageltippar. Jag tycker däremot tvärtom från dig. Jag tycker eBays nageltippar är intill nästan för tjocka. men dem funkar.

2011-10-29 @ 01:13:59
URL: http://nailsnstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback