Uppdatering :)

Ja som ni såg så fick jag köra min bror till Malmö för han skulle göra en operation, så åkte till hästarna och släppte ut dom sen drog jag ner till Tim i Lund där jag diskade och åt frukost.. :p
Det är tradition att städa när man kommer ner till honom..
Tycker inte om oreda i en sån fin lägenhet..!
:0

Anyway så åkte vi mot Malmö efter en halvtimme eller något, mitt hjärta började slå som en rädd kanin när vi började nära oss Centrum.
HATAR storstads trafik, något av det värsta jag vet!

USH!

Men allting gick kanon bra vi pakerade i parkeringshuset och gick bort till mottagningen..
Jag plockade upp min dator och laddade Ncis medans Tim förberredes inför ingrepppet..

Hann titta på 2 program sen var allting klart och vi begav oss hemåt, fast först inom väla till Indi eller vad den heter..
Köpte mig en ny piercing tilll mushen! :)
Blev en labrett i kirurgiskt stål med liten pärla med invändig gänga istället för utvändig som bara lossnar hela tiden
119:-
:)



Sen en vatten till tim som inte mådde så bra i bilen :/
Ush kändes hemskt att se honom så ledsen och ha ont :(
Ville bara krama honom men han gillar inte att kramas, inte med mig i alla fall :p
Kanske för att jag är hans syster?
;)

Sen hem till mamma och bädda ner Tim i sängen och sen blev det kvällsmat hos Mamma :)
Lasagne!
MUMS!
Sen åkte jag till hästarna och mockade och gjorde allting klart i stallet sen passade jag på att plocka in dom för Madeliene blev sen hem från jobbet, och nu dom senaste dagarna har det varit sånt SKIT väder rent ut sagt!!
Jag skämmer ju bort min häst lite med att ta in honom när det är sånt ruskväder och vissa häst ägare förstår inte varför vissa gör de men vadå jag hade ju inte velat stå ute i regn och blåst och frysa så varför ska han göra de då liksom?
Nää nån måtta får det vara på de..



Och idag har jag varit på MakeUp Party hos min kusin..
En tjej som också hette Alexandra som sålde Mary kay produkter,
visst dom är jäkligt dyra men det är ju kvalite på sakerna med ju!
Vi fick prova ansikt och hand peeling och mjukgörande krämer mm och guuud vilka mjuka händer man fick sen.
Jag blev typ kär direkt!


Men blev inte att jag köpte något än, det är ju lite över 1000 lappen jag behöver för det jag vill ha och jag känner att jag har lite bättre saker att lägga pengarna på än babylen hud ;)



I allmänhet så är jag bara SUPERDUPER förkyld och jag vill helst av allt ligga i ett varmt bubbel badkar med massa tända ljus och tycka synd om mig själv..
Ont i hela kroppen!
Någon som har ett badkar att låna mig? :)

Känner mig trött och stel och sunkig på något vis..


Nu ska jag göra mig lite Vanilj/rabarber the och sen se om Photoshop funkar så kanske jag kan fixa min header till bloggen..
Ser lite naket ut utan den..



Dennis

Alex

Så här blev mitt hår efter färgningen :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Anonym

Så jäkla fin du är Alexandra ! =) Hoppas allt är bra med dig !

2011-10-22 @ 17:29:26
Postat av: Alexandra

Hej och Tack! :) Vem är du då? Du glömde liksom skriva ditt namn ;) haha

2011-10-23 @ 17:23:44
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback