Someone needs a change

Från och med idag så kommer jag och Dennis att försöka leva ett sundare liv.
Inget godis eller onyttigheter på vardagarna, enbart helger.
Och på helgerna är de då bara för 50 :- totalt vi får handla för..

Idag ska jag och Dennis ut och gå en runda när han kommer hem :D
Och även på Torsdag :D

Kommer skriva upp vad min vikt ligger på ett papper och sen ska jag lägga undan det där ingen ser och om en månad eller 2 ska jag väga mig igen och sen se vad jag hamnat på..
Samma med Dennis :)

Har beställt en ny mp3 ♥

Då min försvann helt plötsligt :/
Jag SVÄR någon åt upp den!

Jennis fest börjar närma sig och jag längtar som bara den! :)
Ska beställa en ny klänning tror jag.. :)
Thina har ju hittat sig en date nu :)
So fabulous!

Dennis är ju min date ♥
Ska se om jag kan få ur honom ur arbetskläderna ;)
Håll tummarna för mig..
HAHA!


Idag kommer Pica och jag ska fixa hennes naglar.. :)
Vanlig fransk manikyr blir det.


Körde till Hishult här om dagen och mitt på vägen kom det en lös hund springandes..
Fick bromsa ganska hårt för att inte köra på den.
Stannade vid vägekanten och eftersom hunden såg lite ut som en varg så ropade jag på den, fortfarande sittandes i bilen..
Den kom mot mig jätte glad och då såg jag att den hade en sändare på sig och så ringde jag pappa och frågade vad det var för något och då sa han att det var en jakthund.. och att jag skulle låta den fortsätta, men alltså hunden ville typ inte gå :/
Den var alldeles genomblöt och skakade :(
Tycker inte att det är rätt mot hunden att låta den springa hur som helst ute på vägarna och jag kan garantera att den hunden minst varit ute i 1 dag eller något.. för den var ursmutsig ..
När jag kelat lite med den så sprang den iväg och jag fortsatte till Hishult med tankarna fortfarande på hunden, satt och tänkte på om den skulle bli påkörd eller något sånt :(


Förstår inte hur folk tänker när dom skickar ut sina hundar ensam i skogen så?

En sån här hund var de, fast lite mörkare
(googlad bild)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback