Skitbilar och åter skitbilar!

HAHAHAHAHA  HAHAHAHAHHA HAHAHAHA!

Jag DÖR av skratt!
Att du verkligen bara orkar?
Det är ganska intressant hur mycket tid folk lägger ner på att vara arg eller irriterade på saker och ting.
Släpp det liksom?
You have a lifetime ahead of you, enjoy it
:)


Igår skulle ju jag och Dennis åka en sväng till Halmstad och uträtta lite ärenden.
Skulle byta Mamis lövsug som SÖG :P
haha den funkade inte, aldrig använd och den funkade inte?
Bra?
Fick i alla fall en ny och vi testade den i butiken och den funkade!
WOW :p


Anyway så åkte jag till Dennis jobb och hämtade upp honom, sen åkte vi mot Halmstad..
På motorvägen mellan Laholm och Halmstad så började Forden sacka ner i fart och började RYKA från motorn!!
Så Dennis satte på varningsblinkersen och körde in till kanten och försökte starta om bilen, men det funkade inte..
Så vi fick snällt stanna vid vägkanten och jag ( tjej ) fick gå ut och kolla i motorrummet vad som kunde vara fel..
Och jag såg då att det var fullt med olja och kylarslangen var sjukt varm..
Dennis försökte starta bilen men det var ingen komprisson alls och då konstaterade Dennis att den rasat!
KUL!?

Så vi fick ringa till thina som också var i Halmstad och fråga om dom kunde komma men dom hade ingen bogserlina så vi fick ringa till underbara Jenni som kom med bogser lina och bogserade oss till Halmstad..
Efter de så kom Thina och vi fick låna deras bil till våra ärenden och Nico och Co fick bogsera hem bilen då dom redan var klara med allt dom skulle..


Men vi ska kolla upp lite på försökringar och skatt mm sen ska vi bestämma oss för vilken :D


Vi åkte till affärerna vi skulle och vidare till skobutiken :)
Inga snygga skor alls!
Bara fula kängor och typ militärboots..
Det är tydligen "inne" nu.. :S
Sjukt fula!


Vi åkte vidare till Siba då Dennis skulle kolla ny mobil,
Tro de eller ej men han kollade på Surfplattan och Htc ;)
Dennis är ingen mobil männsika men nu jävlar!
Slutade med att vi åkte hem med en 32" LED tv till sovrummet istället xD
Riktigt bra bild på den!
Och inte så farligt dyr..
kollade på en 42" med men bilden var typ så pixlig..
Så blev 32" istället :)
KANON NÖJD!

Innan vi åkte hem åkte vi inom Mc och käkade..
provade den nya Dubbel Beaf..
jäkla mättande den var!
Kände mig som en sumobrottare efter den hamburgaren
Då ringer Thina och frågar var vi är, och berättar då att Jennis bl också gått sönder !!!!
Va fan är detta liksom??
Alla-bilar-går-sönder-idag-dag!

Så thina fick åka hem och ta min bil till Annabells restaurang som dom bokat bord på..


Sen hade Dennis och jag tråkigt så vi åkte hem till Uffe och satt och pratade lite och det var trevligt :)
Sen åkte vi hem och kollade på ett halvt program av Ncis säsong 9 sen höll både Dennis och jag på att somna så vi gick och la oss istället :)



Under tiden vi väntade på Jennibenni så satt Dennis och jag och pratade och vi kom fram till att vi skulle satsa på en nyare och bättre bil
Vi funderar på:

Eller :



Nu ska jag åka till Hishult till min lilla polle och se om han vill ut och gå en sväng.. :D


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback