New nails ♥

Kände för att fixa till mina naglar :)

Och nu hittade jag äntligen rätt längd för att det inte skulle vara jobbigt och ha dom på och fastna i mina dermal piercingar :/ Drog nästan av en här om dagen (utan naglar) och jag är ännu klumpigare med naglar, även naturliga .

Trodde min kind skulle ryka av :(

 

Tycker babyblåa tippar passar bra nu, behöver lite färgstarkt nu när hösten är på väg,

Funderar på och köpa bruna och svarta :)

Dom var jäkligt snygga!

 

 


 

Var ju ute och gick med hundarna och Nicke i skogen här om dagen

Jätte mysigt var det!

Hundarna fick springa fritt i skogen och Neo det lilla kötthuvet skulle SÅ KLART plumsa i vattnet! :0

HAHA

Han tyckte inte det var kallt överhuvudtaget, skickade till Thina och berättade att hon hade ett vattenmonster till hund och då sa hon:

Han är ingen hund han är en säl ;)

HELT KLART!

Kurry ser så rädd ut på alla bilder, om man nu inte håller godis

eller en leksak i handen för då kommer öronen fram..

Nicke fick också vara stjärna i några sekunder :)

Min lille tjocke bulle

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback