Lördags mys ♥

Igår blev det lite Lördagsmys bannemej ! :)
Jag och Dennis åkte till Köpmanskrogen och åt god mat
Sen åkte vi till det nya Willys i Laholm och köpte läsk , godis och glass :)
Massa MYS!

Blev hem kolla klart på Desperate Housewives och mysa ner oss under täcket i soffan ♥
Sen blev det en film efter de men jag tyckte inte den var så jätte bra så jag lägger inte upp den men den hette i alla fall:
Love, wedding Marrige.
Urtråkig!
Sen blev det sängen och sova .


Grattis Thomas i efterskott ! :)
Hoppas ni alla hade en trevlig fest!


Nu ska jag till garaget och packa in en skottkärra i bilen sen bär det av till Hishult och rida, sen hem duscha och byta om och sen blir det Tacos hos Mamma & Pappa för mig och Dennis ♥



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback