Lämnat in min mobil på reperation

Lämnade in min telefon på lagning igår på Ring Up i Markaryd, helt klart bästa servicesstället på telefoner och dylikt där.
Lämnar man in den till dom stora företagen där man köpt den så tar de ju flera veckor innan man får tillbaka den :/

Så fick en låne telefon av pappa så länge, inte världens bästa men den funkar att ringa och skicka sms på :)
OLD phone!
Man blir dock lite nostalgisk när man hör dom här ringsignalerna som finns på dessa telefonerna..

HAHAH! Dom låter ju urlöjliga nu när man är van vid att ha riktiga låtar som ringsignal ;)


För övrigt så måste jag köpa en ny dator mus, för min börjar bli lite konstig att scrolla med (välanvänd?)
;)
Och musplattan på min bärbara dator HATAR jag att använda! Blir ju galen av att den är så känslig!
Man flyttar saker man inte ska och klickar på saker hela tiden..
INSANE!
Men fyller snart år så får la önska mig en ny dator mus och en externhårdisk på 2TB eller något, behöver SPACE i min dator..
Har redan fyllt 150 gb? :s

Sen har jag kommit på att jag måste lämna in min dator på reperation med, 3,5 Ljudingången glappar och sen vänster pilen och 7ans knapp är lite lustiga :p
Men måste tömma den först från filmer mm..
:)



Dennis min älsklings pojkvän fick färga mitt hår igår med :)
Blev kanon!
Känns dock lite underligt att vara mörk hårig, men det är så fint när det är eldrött :)
Funderar på svarta slingor i de :D

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback