Kill me why dont you?

Plocka ju upp stängselstolpar uppe hos Madeleine och rullade in all stängseltråd, helt SLUT i mina armar nu!
Dom bara hänger där!
Och ont i halsen har jag med! Jag blir fan sjuk av för mycket frisk luft! :0
Men det ska inte stoppa mig !
Jag SKA ut och gå en sväng idag med.

Nu ska jag dricka mitt the sen ska jag ut i det tråkiga vädret och köra till Hishult, och väcka hästarna i stallet :)
Tror ni dom vill ut i regnet?
Tror inte jag ..
Och jag kom nyss på att jag inte har några F*cking gummistövlar! :0

Sen blir det läkaren :(
Sen hem till Mami och mocka och rida om det blir uppehåll och sen hem och dö..
Dö på soffan!
Under ett gossigt täcke med mitt beloving the..

Det är en sak jag tänkt på..
Heter de : The, eller Te?

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback