I am an old gray haired lady

 

Jag fick mig ett ryck på vägen hem från Halmstad idag och åkte inom och köpte en hårfärg, blev den brun/röda jag hade för ett bra tag sen, är så less på min fula utväxt som nu mera är GRÅ! :0

 

För 3 år sen hade jag en ljusblond/gul utväxt

Och nu grått...

Vad hände liksom?

Blev mitt hår uråldrigt på 3 år?

 

Så nu eftersom jag efter många om och men har insett att den blonda hårfärgen SLITER på mitt hår, så övergår jag till Loreals Casting Gloss färgen som inte inehåller någon amoniak :)

Den till och med luktar gott gemfört med dom andra "kiss" lukterna..

 

Så nu ska jag ducha mitt hår och sen ska Dennis åka och klippa sig efter jobbet och sen ska jag fjäska så att antingen Thina eller Dennis färgar mitt hår :)

Nu är det som tur var inte 30 cm hår och färga :)

Så nu kan dom inte klaga på att det är tjockt och långt = Jobbigt.. :p

Kanske ingen bra bild men den färgen jag har där är det jag ska färga igen :)

 

 

HAHA gillar denna videon ! Klicka på mig!


 

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback