Home again

Hemma efter att ha hämtat min mobil i markaryd  :)
Känns helt underbart att få tillbaka den, nu är jag hel igen :P

Nu blir det till att laga mat, potatis med lammkotletter och brun sås..
Väntar på att baby ska komma hem, han fick jobba över länge idag :/


Lyssnade på en låt i bilen som fastnade på mitt huvud :(





He is a bad boy with a tainted heart
and even I know this ain't smart



För övrigt så har jag kollat klart på alla True blood
och jag måste få säga en sak!
JAG VILL HA ALEXANDER SKARSGÅRD!
NUUUUU!

Det är bara massa naket och massa sex i de!
Konstigt att man fastnar ;)
Speciellt när det finns så många snygga killar i programmet









Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback