Fast & Furious 1-5 Box Maraton

Ja så är det!
Igår hade jag dennis dick och Thina ett fast & furious maraton här hemma :)

Det blev massa godis, cola och pizza..
Skulle egentligen blivit en kycklingsallad men pizzerians kyckling var slut!
INTE OKEJ!
:(



Måste tillägga att 5:an var sjukt bra, lite mer action i den!
Alla skådespelare var med i den också, till och med Han som dog i 3an.. :s
Men vi kom på det att 3 an kommer nog fan sist i listan..
Dom borde gjort den efter 5:an för den hänger inte alls ihop med dom andra..
Men men alla kan ju inte vara smarta ;)
Hehe..

Nu blir det stallet och rida och sen hem och mysa med Dennis, imorgon blirdet jobbe dag för hans del och jag ska in till Halmstad och vara otrevlig mot jobbcoacherna :p
Nää de ska jag la inte, men jag åker ju då fan inte in dit frivlligt :s
Seriöst!

Skrev till min Af handläggare att jag tyckte det var meningslöst att jag åkte in dit och att jag hellre vill ah praktik och få erfarenhet, så vi får la se vad hon svarar..

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback