Eftermiddag :)

Eftermiddags fika på en smarrig Jordgubbs Cupcake :)

Den ser precis likadan ut, hann inte ta en bild innan jag redan smakat en bit på den så fick googla en ;)

(Googlad bild)

Har precis kommit hem från att ha varit i hishult och pysslat om Nicke lite :)
Köpte ju ett nytt ute täcke till han när jag var på Ullared sist men hann aldrig ta foto på de för jag lämnade det i stallet direkt om i fall att det blev dåligt väder :)
Passade finfint på honom, och jag tror han gillar det med för han har inte bitit sönder det ännu :p
Och han protesterar inte när jag lägger på det heller :)
*Tummen upp*




Idag blir det Spaghetti & köttfärssås på menyn :)
MUMS!

Igår hade vi Ris, Chicken McNuggets, kryddstark beirnasås (stavning?) och vitlökssås :)
Konstig blandning men det var gott:)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback