Älskar rolig post i postlådan !

 

Weii,

Säsong 7 av Desperate Housewives kom idag :D

Plus mina 500 u formade nageltippar, och ett par lösögonfransar * :)

Man blir så glad när det är sån post som kommer och inte massa tråkiga räkningar.

 

Stannade på Donken på vägen hem från Halmstad och tog en Cheesburgare och en jordgubbspaj.

Svängde inom en snabbis på Biltema och skulle byta en sak jag fick fel igår.

Träffade Thomas & Mikaela 2 av mina favoriter!♥

Och klart Cathrine!

Shiler var gömde du dig?

Såg allt din bil!! :(

 

 

Nu blir det en huvudvärkstablett och sen vila på soffan en stund..

Hoppas att Olga är på goshumör :)

 

 

Förövrigt så har dom fått upp det andra huset /lägenheterna nu.

DET SUGER!

Täcker exakt HELA utsikten, det enda man ser är ett rött FULT hus tur vi förhoppningsvis inte ska bo här så länge till..

 

 

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback