Super taggad! NOT!

Är inte så jätte super taggad till att åka till varken praktiken eller jobbet :/
Är sjukligt trött, var så mycket tankar som snurrade i mitt huvud igår så jag hade nästan svårt att koppla av.
Igår var en stressad dag, och att umgås med Lisa en hel dag gör inte saken bättre, blir antagligen många såna dagar framöver :/
Suck..

Dock så hittade jag ett lite roligt godis
:P


På Söndag är de invigning av macken och ärligt talat hoppas jag att jag slipper vara med :/
Jobbade förra veckan och hela förra helgen och denna veckan och sen om jag ska jobba helg så blir det för mycket+ att nästa vecka blir arbetstiderna 07.00 - 20.00 VARJE DAG!
Det suger lite..
Får ioförsig betalt från Madeline några timmar om dagen men inte mellan 11- 20.00
Det suger ännu mer :p
Men ska prata med min kusin om jag kunde få jobba hos honom på hans företag :)

Slippa praktiken :)


Nu bär det av, syns imorgon !





Snart får vi veta!! :D


Börjat ge Nicke ett nytt foder med, verkar vara bra för honom för han skiter som en hel elefant och han är allt lite piggare :)
Någon som har någon erfarenhet av det?
Dodson and Horell -Safe And Sound
heter det

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback