Så mycket att vilja göra men så lite tid :(

Ja nu kanske ni tycker att jag låter helt dum i huvudet säger att jag inte har ngn tid över att göra Det som jag skulle vilja hinna med,
  • tex som att ha tid Över att sÄtta mig ner och beställa julklappar, fixa naglarna , sätta I min hårförlängning, städa över huset ordentligt och packa ner alla onödiga saker som faktiskt inte behover vara uppe, inför den senare flytten mm...!
Men min dag börjar med att jag går upp klockan 7 och kör Dennis till jobbet,
sen åker jag hem och äter frukost,
tar på mig stallkläderna åker till stallet och gör allting färdigt där så Madeline bara kan släppa in hästarna när hon kommer hem  från jobbet sen,
sen åker jag hem till mamma och mockar hos Nicke, rider en sväng,
slänger i mig en macka sen åker jag direkt ner till min svärfar mack som ska öppnas nu på Söndag till och med.
Allting måste vara Tip Top inför öppningen. Jag kommer hem cirka  halv 8 eller 8 på kvällen ,
duschar,
sen brukar vi kolla på en film och sen är klockan så mycket  att det är dags att lägga sig för och vara pigg inför morgondagen.. Så tiden räcker inte riktigt Till faktiskt :(
Och om det blir så att vi ska flytta i December med så vet jag inte hur jag ska hinna Med allt heller :(
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback