Morgon Taxi

Japp nu har man kört babe till jobbet då hans bil är skrot!
Och nu äter jag min frukost :)
Vad är bra att äta till frukost om man inte vill bli en sån jojjo viktare?
Alltså ena veckan gå upp i vikt och andra gå ner i vikt?

Så här se min frukost ut idag i alla fall:

Drickbar Yoggi (pineappel / vanilla),
En fullkorns fralla (delad på mitten) med skinka och rödbetsallad
The (red forest fruit)

:))
Tjockis!


För övrigt så är jag fortfarande förkyld och det suger lite :(
Orken är liksom som bort blåst!!
Som jag sa här omdagen, jag känner mig som en överkörd katt.
Jag blev överkörd men jag lever :p

Vill bara krypa ner under täcket och sova, sova, sova..
Men inte då.. Alla tankar i huvudet får en stressad!
Dags och göra julkorten snart med

Men ska bara skicka till dom närmsta hade jag planerat..
Resten får via Facebok (min lata sida)
;)




Nu ska jag till stallet och släppa ut hästarna och sen blir det en sväng med Nicke till banan tror jag, lite markträning behöver han nu när han stått still ett tag..
HAn börjar bli tjurig det märks på han i hagen, ropar man på honom kommer han sen stannar han 2 meter ifrån en och suckar..
så går man fram till honom och då blir han plötsligt kelen :P



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback