My Birthday!


Yeah nu är min födelsedag här!
Nu blir jag hela 23 år gammal...
OH FY FAN!
;)

Vi firade ju min dag lite tidigare så fick min present från Mami och Papi och Min käre bror idag :)
Resterande fick jag ju häromdagen :)

Av mina föräldrar fick jag pengar , en parfym, en dusch tvål,en plånbok till sparpengar och en fleecetröja till stallet :)
Och av min bror fick jag pengar! :D


Så var inne och köpte en skrivare som jag velat ha länge nu :D

En Canon med 6 bläckpatroner så fotografierna blir bättre!
Skönt!
Med denna kan jag scanna, kopiera,skriva ut dokument + bilder + att jag kan lägga bilder på en cd skivas utsida :)
Så man typ göra sina egna Dvd skivor :)
AWESOME!


Denna blev de för er som är intresserade
http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=4650500
Nu kan jag skriva ut alla bilder jag tar :)
( Dom som man vill behålla vill säga.. )





Funderar på att beställa min Onepiece :)
Den hade varit skön att ha nu :D

På Fredag kväll ska jag och min kära kusin Zara till Halmstad och kolla på Breaking Dawn!!
LOVE IT!
Jag kommer typ inte vara anträffbar under den tiden så försök inte ringa!!
Åhh längtar!!
Sen så ska ju jag och Dennis titta på hus på Fredag med!!
Längtar ännu mer!!
Då kanske vi får våran efterlängtade gård!!
Håller vi tummarna allihopa !!





När jag åt frukost imorse så var jag på myshumör men Dennis hade jag redfan lämnat av på jobbet..
Så fick mysa med mig själv :(
Tände min ljuslykta jag fick av min kära svärmor och tog på mig min plyschpläd jag fick av henne förra året och satte på mitt älskade The och åt frukost :)




It feels my heart's divided
Half way between wrong and right
I know I'm playing with fire
But I don't know why











Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback