Jennis Birthday Party





Fina Jenni och Thinis :D





Jaha igår var vi på fest hos Jenni, och det var en av dom mest lyckade kvällar hiten tills.
Vi kom lite senare än alla andra men vi hade nog inte missat så mycket :P
Kan säga att jag ångrar inte att jag åkte dit.
Dennis som annars brukar vara en lugn människa släppte loss på dansgolvet :)
Riktigt roande att titta på :)
Det var den gamla galna Dennis <3
Har saknat den delen av honom, han var både full och glad!
Träffade vänner jag inte sett på länge och allting var jätte kul!
Inget bråk tack och lov.
Det är alltid någon som brukar förstöra festen med och börja kaxa med inte denna :)
Gillade Jennis chokladfontän hon fick av någon :P
Nice!

Bilder kommer upp från festen när ja får dom :p

Idag var vi på middag hos Mami, blev kalkon och hasselbakspotatis och sås och massa till :)
Mums!
Riktigt gott!
Sen blev det efterätt och nu känns de som att jag ska spricka :p

Nu är Dennis i garaget med Alle så nu får jag sitta hemma, Thina och Agust sitter där nere och kollar på Glee medans jag tröst shoppar på ebay :p
Tänkte köpa lite öronhänge :)
Fastnade totalt för Elins fjäder öronhänge hon hade på sig :)

Det blev 2 st:

Det fick bli min födelsedags present till mig själv :)

&


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Miiniiwiinii

Ey din kameltå! Vadå ensam!?

2011-11-12 @ 19:56:33
Postat av: Alexandra

HAHA okej förlåt Thina :p

Ska ändra de på bumsen!

2011-11-12 @ 20:07:00
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback