Denna dagen kan dra så långt åt h*lvete som det bara går!

Våran hyresvärd ringde min telefon imorse och berättade att någon från Komunen skulle komma och mäta / kolla vattentempen hos oss..
Ja visst tänkte jag då inga problem..
Skickade till thina att hon måste vara vaken när han kom och det var hon..

Bara det att klockan halv 11 kommer en fotograf från ett mäklarbolag och ska fotografera huset inför försäljning.
FÖRSÄLJNING?
Stopp o belägg!
VA?
Ja då har våran idiot till hyrevärd bestämt att han ska sälja huset!
Utan och berätta att dom ska fota insidan av vårt hus eller utansidan..
Så när fotografen kom fick Thina i all världens hast plocka undan så det såg vettigt ut..
SÅ GÖR MAN INTE!!
Det är bara fel!!

Så jag blev så förbannad att tårarna bara sprutade..

Vad gör vi om han får såldt huset nästa månad liksom??
Vart tar vi vägen??
Visst jag hade inte tänkt bo här för evigt för jag HATAR våra grannar över allt annat och jag hatar han nissen som byggt lägenheter brevid vårt hus men man behöver ju lite tid att tänka hur man ska göra och vart man ska ta vägen!


PANIK!
ÅNGEST!
IRRITATION!

Grr!!


Får se hur detta löser sig..

Hoppas på det bästa!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback