Dagens slut :)

Nu är jag äntligen hemma :) Madeline kom till mig efter jobbet och kollade på Nickes tänder och det Var tydligen inte så farligt som jag trott.. dom behövde bara raspas till lite sa hon Men det kunde min hovslagare göra sa hon för hon visste vem det var.. :) Så imorgon ska jag ringa henne och fråga om hon har tid att raspa till dom lite :) Imorgon skulle Lisa och jag städa utanför macken och sen prissätta lite varor.. Nu blir det att beställa julklappar sen film (Beck) :) vi har börjat vårt Beck maraton :) NattiNatti gott folk :) P.s någon som vet hur man får bort mögel från trä? :s
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback