Blir galen

Satt och funderade på detta med mina naglar mm
Och fick inte riktigt ihop det, har hört att gele är lättast att handskas med och det håller jag med om, har provat acryl innan men gav upp direkt! Jävla mög tänkte jag då.
Men så satt jag och kollade lite på Youtube på när dom bygger naglar med acryl med en skultur som jag också har köpt..
Och dom blir typ AS bra!
Så skulle prova igen tänkte jag då men FAN vad svårt det är..
Man ska ju doppa penseln i acryl vätskan sen ska man stoppa ner penselen LITE i en burk med pulver i och bilda en "boll" som blir lite som en gele klump..
Men jag lyckas fan inte!
Jag måste vara helt inkompetent :p
Min nagel blev typ "kornig"
och det gillar vi inte..


Men jag ger inte upp, jag ska lyckas sen att jag inte fortsätter med de, det är en HELT annan sak :P

Jag har NOLL tålamod och jag tycker inte om att misslyckas..
:(

till och med Dennis bara det kan inte vara så svårt..
HAHA
Tji fick du!



Hur snygga är dom inte på en skala?
Kan inte jag få mina så!?

JAG SKA HA DOM SÅ!!
(Googlad bild)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback