Blåser storm utanför dörren

Blev massa julpyntande igår när det blåste som fan ute.. inget väder man hurrar för att vara ute i liksom !
Hur mysigt som helst i huset nu.
Nu är det bara julgranen som ska upp sen så är det snart jul i Ysby huset med :)

Thina flyttar ju den 15:onde.
Kommer bli lite tomt men vi vänjer väl oss.
Hundarna kommer vi sakna mest tror jag :P
Eller iaf jag, ingen Kurry att mysa med :/

Blir nog att vi skaffar egna hundar när vi fått tag i ett permantent boende :)
MASSA mys!
Vet redan vilka hundar vi vill ha.
Hemlis !


Igår höllt vi på att krocka med ett träd när vi skulle in till Laholm.
Låg 2 träd mitt över hela vägen, eftersom det var blött ute så gled vi bara över vägen när Thina trampade bromsen i botten!

Vi skulle hämta lite flyttlådor hos Pica också!
ALDRIG mer att jag går ut med lådor när det blåser storm ute!!
Jag FLÖG ärligt talat iväg flera meter när det blåste som mest.
Det är bra att man har en tjock jacka, men inte så tjock att vinden grabbar tag i en.. fick hålla mig i bilen för att inte flyga iväg, folket på Altona måste trott ag var dum i huvet som skrek och hade mig xD

Thina och jag funderade på om vi skulle försöka flyga..
Dennis sa vi skulle ta på sig en sån dräkt med tyg under armarna och sen springa allt vad man pallar i medvind och sen HOPPA upp i luften!
Skit kul verkar de...
men va fan händer när det slutar blåsa ?
xD



Soptunnan fläg i väg ett antal gånger men Till salu skylten DEN stog fan i mig kvar!
Skylten pekade rätt upp i himmeln ett tag och och vi höll tummarna för att den skulle flyga iväg men inte då!
Dom har säkert gjutit fast skiten!


Kurry höllt också på att flyga iväg, haha skulle ut och kissa dom innan vi skulle kolla på Beck,
Såg bara hur hon kröp längs marken och ut på åkern...
HAHA det såg lite kul ut!
Neo däremot tyckte det var AWESOME att vara ute när det blåste!
Oh LÖV!
FÅNGA DOM!
sprang runt som en vilsen höna



Nu blir det stallet :D


Inte super taggad att gå utanför mammas dörr när jag var hos Nicke :S
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback