Alldeles för tidigt med julen

När vi var på Jula här om dagen så hade dom redan plockat fram alla jul saker i butiken och jag fick lite smått panik!
REDAN!?

Och johannas status gjorde det ju inte bättre!
Jul musik nu Johanna?
Seriöst :p
;)

Men den kommer med stora kliv och det kanske är dags att börja förebereda sig lite?
Jag ÄLSKAR julen!
Älskar mysfaktorn som finns under jule tiden.
Och jag tycker om att få upp alla röda saker och tomtar och doft ljus :)
Julgranen ska kläs och ohh jag kanske måste börja!!
SHIT!




Dennis och jag hittad en video igår på internet som var sjukt bra
Kolla på den!
Bry er inte om det i början, det är bara trams!

En skön video gjord av FormatT67.net. En bit ur topp kommentaren: "The streets are like an empty book. They are there but they carry no meaning. The cars however are the words. They leave their mark on these empty pages and leave a message to anyone that sees them."



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback