Vilket tråkigt väder alltså!

Jag hade verkligen sett framemot sommar värmen, och vad fick vi nu? REGN!?
Buuuu!
Inte för att det stör min dag så mycket men ändå efter som jag är inne 8 timmar om dagen på jobbet, man vill ju hitta på saker när man kommer hem efter en lång dag på jobbet liksom.
Leka med hundarna, klippa gräset, fixa trädgården, försöka rensa upp så man kan få en gräsmatta framför huset och inte ett grustag ;)
Meeeen sånt är livet..
Praktiken på Biltema går kanon och jag kan nog inte bli gladare!
Även om det bara är sommarjobb, det ger mig ändå en jäkla bra refernens som jag kan sätta på mitt Cv :)
Affär har ju på senaste velat jobba i. Helst klädesbutik då men vi får se vart detta leder.


Planerna inför framtiden är fortfarande i rullning :)

Och jag längtar till den dagen då Dennis och jag får vårt drömhus :)
Folk kanske tror att det är långt borta men det är det inte, allting är inte perfekt i början men det blir det !
Jag älskar Dennis Leandersson och jag kommer göra allt i min makt för att vi ska få ett underbart liv tillsammans och ingen kan stoppa oss från det.
Vi och våran framtida familj <3
Finns många motgångar här i livet men man får bara inte släppa taget om hoppet.
Allting löser sig någon gång, det kan inte alltid vara motgångar.
Us against the world baby <3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Krille

framtida familj? han har lite att ta hand om först innan lr. Killen har fan inte stake att ta hand om det han skaffat sig. han ska nog fixa de först.

2011-05-18 @ 11:48:16
Postat av: Alexandra

Ursäkta mig sen när har du med vårt liv att göra?

Det är för i helvete mitt och Dennis beslut om vi vill skaffa barn eller ej! Lägg dig inte i och låt folk sköta sina egna liv!

Du har verkligen inte med detta och göra. Om det är någon som har med de och göra så är De Dennis själv och mamman till barnet.. Punkt slut!

2011-05-18 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback