Tillbaka till verkligheten

Ja nu börjar snart veckan på nytt igen och den underbara helgen har snart tagit slut.
Har fått en del jobb nu framöver, mestadels helg :)
Gott med pengar, tjänar ju en del när man jobbar helg.
Men som sagt dom pengarna kommer gå åt till att betala tillbaka lite skulder, till Tim för datorn och pengarna för mobilen ska ju betalas med, soffan och soffbordet ska betalas... Phuu vill inte räkna på allt :P
Men det är det värt.
Jag är super nöjd med både mobil, dator och soffa :)


Mami och jag ska till Ullared snart och handla lite sommar kläder, det behövs!
Har typ inga linnen eller kläder till sommaren..
Underkläder är ju helt hopplöst i detta huset, känns som att tvättmaskinen ÄTER upp sockarna..
Både jag och Thina har typ inga sockar alls.
Vem snor våra sockar??

Sen ska jag införskaffa svarta mjukisbyxor i killmodellen och en svart huvtröja som jag ska trycka vårt garagenamn på..
Ska fixa allas tröjor..
Hellclub Racing
Och sen var och ens namn på kläderna :)
Så grymt!


Ska göra min dermal piercing med :D
Yääähj
Kommer dock göra FETT ont men det får det fan göra..
Den ska dit!
Dennis HATAR tanken på att jag ska göra den, han tycker det är äckligt :P

Marcus har köpt en ny bil med, Toyota Supra, hehe men dyr :P
Dennis provkörde den hem till mamma när jag var hos Nicke.
HAHAH överlycklig var han.


Nu ska jag slita xbox kontrollen från min pojkvän och kolla på film
Maten är redan avklarad..
Det blev Donken för mig Älsk Thina och Marcus..
ush så fet jag kommer bli...
;)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback