Skrattar så jag DÖR!

Jag fattar inte vad det är för fel på vissa?
ATT NI INTE BARA GER UPP!
Killen vill inte!!!!
Så sluta tjata!!
Känns det bättre och tvinga någon till att göra något emot sin vilja??
Lägg er inte i MITT och DENNIS liv och ge fan i och lägga näsan i blöt i våra "framtida planer"
Vi kommer skaffa barn en vacker dag och om det stör er så fruktanavärt mycket, så SYND om er!!
Det är VÅRT liv!!!

Om jag och Dennis så skulle välja att skaffa 100 barn så har ni inte ett piss med det och göra.
Det är vår ensak JÄVLA IDIOTER!

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback