My old Baby is GONE

Jag har ju helt och hållet glömt att berätta att jag sålt min V40 .
Köpte mig en mindre och bensin snålare bil :)
En liten polo :) Blå är den faktiskt!
Dricker 0,5 l milen, bra nu när man pendlar fram och tillbaka till jobbet i Halmstad.

Varför lägga ut mer pengar på bensin i onödan liksom?
Kan la lägga pengarna å¨något roligare ;)

Trodde de skulle ta emot att sälja den men faktiskt inte så mycket som jag förväntade mig
Nu kan man ju liksom höra vad man tänker i bilen ;)
Inget 2,5 " avsgasrör på denna bilen inte..
Denna är tyst :D

SO goodbye my black friend <3
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback