Lördag kväll med paj och god mat <3

Går dagens kväll spenderades hemma med Älsklingen :)
Ensama hemma.
Thina var vid Hjörnereds sjön och festa med sina vänner :)
Vi åkte dit en sväng och sa hej och snackade lite..
Sen åkte vi hem och lagade mat och bakade paj :D
Mums!

Sen blev det film och mys och sen somnade jag som en stock.. 7
Idag har jag varit hos mamma och tagit hand om min tjockis till häst.. :)
Sen fikade jag och sen åkte jag hemåt, och nu har jag klippt gräsmattan som är en STOR plåga eftersom det är lika ojämt som ett berg!
FUCK IT säger jag bara...
USH! Ska fan dra rätt på skiten med en stor grävmaskin!!
Och ikväll blir det antagligen åska :(
Hatar de...
Och Regn, åter regn...

Min nya telefon kommer antaligen imorgon med :D
Wohooo..
Lagom till att min andra pajjade :P
Gick inte att komma in på min inkorg..
Den bara stod och tuggade :s
Men imorgon kommer min älskade HTC Desire Z :D



Yähhhhjjj !!!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback