Tummen upp för tjejer i garaget!

Idag var Micke en gammal kompis till mig och hälsade på i garaget, mest för att prata lite med Dennis men blev mer att han pratade med mig och Mickes kompis och Dennis stod och pratade Japsen bilar xD
Micke är ju mer ett Volvo fan :)
I alla fall så blev han GRYMT förvånad över att jag hade blivit en sån verkstads tjej.
Han trodde mer jag höll på med smink, naglar och hår.. :S
hahah håller väl på med lite allt möjligt och jag är flexibel av mig..
Gillar att vara i garaget.
Mest för att jag får hålla på med min bil och göra saker själv, jag lär mig en jävla massa och sen får jag umgås med Dennis samtidigt ♥
Garaget är ju faktiskt hans liv, antingen får jag lämna det eller leva med det och jag väljer att göra det till en del av mitt liv med :)
Dock är Micke långt ifrån den första som sagt det till mig, och det gör en ju väldigt glad att folk för ENGÅNGS skull kan ge en credit för att man är tjej som vågar smutsa ner sig  dom förväntar sig aldrig att det ska stå en halv blond spinkig, halv klen tjej och mecka med bilar :p
Eller? ;)

Umgicks VÄLDIGT mycket med Micke när jag bodde i Hishult.
Kan väl praktiskt säga att det var mitt "andra hem"
Var typ alltid hos honom.
Allting var så himla avslappnat och lugnt.
Vi var bra vänner, vi visste var vi hade varandra och jag visste mycket väl om att Micke aldrig skulle försöka att ragga på mig.
Han har räddat mig från ganska många "äckligt-närgågna-fulla-killar" situationer och det tackar jag honom enormt för!

Han var som en bror för mig :)
Han är hyfsat stor, har en del tatueringar och för ganska mycket respekt med sig när han kommer med den blicken han har när han är förbannad :p
Killar som stötte på mig och försökte komma med dåliga raggningsrepliker skrämde han bort FORT med att bara sätta sig brevid mig och stirra på den andra killen...
Som vi har garvat åt folk alltså :D

Båstad rixfm ska vi inte ens tala om..
Knäckte mig när ett par Båstad? Stockholmsbögar (som tror dom är bättre än folket här nere) kläckte ur sig någon dum kommentar och Micke slänger sig på killen utan förvarning.
Så jävla roligt xD



Anyway vad jag ville komma fram till är att jag saknar att umgås med folket man umgicks med innan.
Alla fester/fyllor, alla skratt, alla sena kvällar på stranden, alla bilturer...

Dennis bodde ett tag hos Micke och under den tiden spenderade jag ännu mer tid i hans lägenhet (som var 300 meter ifrån mina föräldrars hus)
Dock flyttade Micke efter ett tag, PANGBOM -borta-... :(

Tråkigt när det blir så..

Men nu vet man att han lever och han mår bra :)
Det är det som är huvudsaken.



Nu för tiden är det mer räkningar,oro för framtiden, pengarbrist, kommer man någonsin hitta ett jobb..

Inte alls kul om du frågar mig? :(

Allting var så mycket lättare när man var yngre och inte hade något ansvar...



Dagens låt:
Kat Deluna – Push Push - Main
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback