Trött som bara den

Film tips:
Stolen


Ja nu har man jobbat i lite över 12 timmar och min kropp skriker efter sängen.
Var uppe klockan 5 imorse och slängde i mig en macka och sen åkte jag till Madeleines hästar och fodrade och släppte ut, sen hem till Nicke, släppte ut honom och sen till Bengt.

Slutade runt 3 , åkte till Madeleine och mockade och gjorde allting klart, sen hem till mamma och mocka hos Nicke.
Fick en kanelbulle och saft och sen var jag ute och red en sväng, sen åkte jag tillbaka till Bengt och släppte in hästarna och fodrade och jagade en 2 åring som inte ville in från hagen, någon fixidee han fått eller så hatar han mig :P
Till sist fick jag ialla fall in fanskapet och sen kunde jag köra hemåt..
Utan lyse... :0
BILFAN!
Nästan helt mörkt ute också..
fick ligga i röven på en annan bil.
Bara parkerings ljuset som funkar ..
Dock fattade han nog det för han körde väldigt lugnt och blinkade med bromsljuset när det svängde eller om det kom någon på vägen :)
Skönt när det finns männsikor som förstår :)


Nu ska jag kolla Medium :D


Natti natti ♥
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback