Ska de någonsin bli bättre? :(

Kommer de någonsin bli bättre eller kommer det alltid vara så här. Kämpa för allting,aldrig kunna stå på sina egna ben, drömma om dom enkla målen man vill nå? Jag hoppas verkligen inte det. Börjar bli trött på denna situationen och jag har bestämt mig för att göra något åt det nu! Hoppas bara det går min väg! Imorgon ska jag söka ett hästjobb här i Hishult. Håll tummarna för mig nu, trött på dessa förbannade nederlag!!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

håller både tummar och tår.. kram

2011-03-16 @ 17:43:07
Postat av: Malin Karlsson!

Du kan annars söka jobb inom vården? Om det är nåt som lockar, hemtjänsten i Våxtorp behöver folk :)

Lycka till iaf :)

2011-03-16 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback