Problem?

Jaha då har Thina gjort slut med Rasmus och jag vet inte hur vi ska göra med hyran framöver.
Ganska dyr hyra på huset när man inte har något jobb.
Ska iaf åka till det stället i Hihsult idag och se om det finns någon chans där annars blir det laholm och söka jobb som en GALNING!

Detta suger!

Dock är jag på ett sätt glad för Thinas skull för hon har inte mått så bra på senaste och jag tycker Rasmus bettet sig som en JÄVLA IDIOT!

Vi kommer klara detta!

Det värsta är att alla är så himla fästa vid huset ;)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

ni fixar de.. trist när människor inte är att lita på och de va nog bäst de som hände.. tillsammans är man stark och klarar mycket.. kram

2011-03-03 @ 17:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback