Praktiken närmar sig sitt slut! INTE KUL

Nu är snart min praktiktid slut och då blir det tillbaka till Eductus..
Meningslöst!
Ska i alla fall kolla om jag kan få praktik plats på någon klädesbutik eller något roligt..
Vill ju jobba i butik helst..

Träffa männsikor m.m
Men dock inte i matbutik "/
Inte för att jag är kräsen eller något men det känns inte som jag..
Visst hade jag fått jobb så hade de varit en sak men praktik är ändå något man ska göra gratis och då ska man tycka om det man gör :)
Så nu blir det till att söka jobb och så.
Finns ett företag i Hishult som ska expandera och jag ska söka jobb där hade jag tänkt.
Bra betalt om inte annat ;)

Kanske de vänder snart?
Kanske man kan få ett jobb och en stadig inkomst?
Hoppas på det iaf!
Håll tummarna för mig!



På Lördag ska vi fira min bror som fyllde 25 igår..
Och förhoppningsvis kommer min andra bror med min dator med :D
Weiii!!

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback