Paranoid av att vara ensam hemma!

Låt rubriken tala för sig själv.
Sjukt läskigt att vara ensam hemma när det blåser ute och när altandörren stod på glänt när jag kom hem!
DÖRRFAN!!
Ska ringa hyresvärden så han får fixa den, den är typ AS svår att låsa om man nu råka öppna den.
Räcker ibland att man puttar på den så öppnas den..
Så idag har ja varit paranoid som fan, nojjig att det skulle ploppa upp en främling när som typ..

Ush!

När jag var hos gyn här om dagen så tog dom blodprov och sånt på mig
Och jag skojjar inte, har aldrig varit med om maken till smärta efter ett litet blodprov.
Kärringfan måste ha träffat en nerv eller något.

Är det normalt?



Köpte ett par nya ljusstakar för ett tag sen.
Har bara inte tänkt på att lägga upp dom.
Fett nice!




Plus att jag var duktig nog att sätta upp min ENA hylla :P
Dock ska en upp till fast på andra sidan :)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

hej..då skulle du sett mina armar efter blodproven på sjukhuset.. för att inte tala om min hand.. haha.. men de försvinner ju.. kram

2011-03-24 @ 20:10:43
Postat av: Alexandra

Hej Svärmor <3 Får man såna stor blåmärken efter ett ynka litet blodprov?

Shit vad känslig man måste vara ;)

Saknar dig! Kram

2011-03-25 @ 21:53:29
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback