Nya saker är alltid kul :D

Idag kom min nya dator :D
Och jag är världens lyckligaste!
17" Bärbar dator .
Ganska smidig för och vara såpass stor.
Och det finns Photoshop på den :D
så snart blir det att fixa och ttrixa lite med bloggen :D
Nu när man kan!


Är fortfarande lite ovan vid den men jag vänjer mig snart :D
Hoppas jag:p

Nu ska jag lägga mig och gosa med min Älskling och försöka sova!
Imorgon blir det upp vid 6 för och jobba :)
Bengt behövde lite hjälp så jag (snäll som jag är) ska hjälpa honom ;)
Och för att jag behöver pengar...
Dont tell !
Så imorgon är jag ännu en gång hästskötare..
Dennis tyckte jag skulle starta eget..
Som vikarierande hästskötare , eftersom jag alltid finns tillgänlig för olika männsikor när dom ringer och behöver hjälp med sina hästar..
heheh Kanske borde tänka på saken :)
Kommer ju ingen vart som det är just nu..
Dock har många sagt att äldrevården alltid är i behov av folk..
Min mamma jobbar ju som vårdare och hon skulle prata med sin chef och sen så tipsade en kompis mamma mig om Våxtorp.. :)

Får väl ta tummen ur och söka..


Nu blir det soffan med MeanGirls 2!

Tjingeling♥
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback