Nu är jag färdig!

Och jag vill spy på blogg.se kodmallar xD
Vet inte hur många gånger jag svor innan jag kom fram till hur f*n man skulle göra!
Men nu!! Har jag fått rätt på det och jag blev faktiskt ganska nöjd.
Dock känns det lite som att jag har fått fel i Kategori sidorna..

Ska man verkligen behöva gå in i stilmallen och lägga in inlägget http:namn varje gång man lägger in ett nytt inlägg i en kategori?

Eller har jag fått allting om bakfoten -_-
IGEN!

Planerna på att lägga sig och kolla på film försvann så fort jag sovit en stund och lyckats dregla ner min stackars pojkvän xD
Var inte lika trött efter de.

Men nu börjar ögonen kännas tunga och jag ska nog lägga mig med tanke på att jag ska upp klockan 6 imorgon med för att åka till Bengt.

Har SJUKT mycket träningsvärk i mina ben sen dagens arbete..
Vadå otränad? ^^


Men det blir förhoppningsvis ändringar på det när det blir varmare ute och man faktiskt har motiviationen till att gå utanför dörren UTAN att puttas ut;)
Vill ju inte bli fet i förtid iaf :)


Godnatt på er!


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: angie

du har pillat för mkt i stilmallet samt för lite i kodmallen.. adresserna ska in i kodmallarna, och utseendet ska ligga på stilmallen..

2011-03-18 @ 10:50:12
URL: http://angiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh jag vet jag märkte det med. . Men jag börjar fatta vad alla betyder och det är ju en fördel.. :p

2011-03-18 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback