Idag har de inte hänt allt för mycket.. Va...

Idag har de inte hänt allt för mycket.. Var hos hästarna och sen hos mamma. Imorgon ska vi till Markaryd och bes bilen, sen fixa färg till mina delar till min bil:) kommer bli nice som fan. Bilder kommer i en länk senare:) datorn är beställd och den kommer i veckan :-d im happy! Ska sova hos mamma imorgon tills på onsdag för jag har hästarna medans Madeleine är i Norge. Så blir för mycket flängande om jag ska åka hem och köra till hästarna 3 gånger om dagen.. Ska fortsätta kolla på depratehousewives imorgon :) har inte gjort det på ett tag. Nu blir de S.w.a.t 2 med Älsk<3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback