Dags för garaget:)

Idag har vi utfört massa ärenden. Vi har köpt färg till bilarna så vi kan börja slipa och så. Köpte hammarlack så nu när vi ätit middag hos Uffe och Lisa så ska vi åka till garaget och jobba vidare :) börjar arta sig nu! Snart ska vi ha en familje frukost med hemma hos uffe och Lisa med. Asgott. Våfflor med grädde och sylt <3 mmm. Ska ringa en plåtslagare och höra om han kan fixa mina tröskellådor med:) dom behöver defenetivt bytas! Nu ska jag låta maten smälta. Sen blir de hem mysa ner mig i soffan med the och godis och film med Älsklingen :)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback