Underbar Måndag kväll

Som jag sa igår så skulle jag sola och kolla på Desperate Housewives eller hur?
Tog en madrass och la mig på mage och kollade på ett program av Dh,
Ett prgram är ungefär 40-50minuter långt...............vad tror ni jag gör
( och nej jag somnade inte  ) :P

Jag brände fan i mig!!

Med solskyddsfaktor och allt!!
Detta är värdelöst!
Men inte lika mycket som sist men det gör fortfarande ont..
Jag tror jag är en vampyr :0

Så det blir max 15 minuter ute i solen för min del härdanefter åt gången... :(
Trist!

När Dennis kom hem från jobbet så åt vi massa pannkakor med grädde och jordgubbssylt :)
MUMS!
Sen satte vi oss i soffan och pratade lite och lät maten smält :P
Kände mig riktigt fet :P

Sen åkte vi till stenbrottet en stund och det var hur mysigt som helst, och för er som inte vet vad stenbrottet är så är det typ en källa eller något som allt regnvattnet samlas i och vattnet är ganska klart, nu när vi var där igår så var de dock lite för grönt för min smak.

Men det var ändå jätte mysigt, helt tyst, bara någon liten fågel som kvittrade hit och dit :)










Mitt liv<3



Dennis ser pytteliten ut ;)



Coolt med den spegelbilden i vattnet :)








Dock fick vi åka hem efter en timme eller något för Dennis fick typ en pollenallegri attack :/
Hans ögon och hals började klia.
:(
Så det såg ut som att någon hade petat nånting i ögat på honom, helt rödsprängt.


Så vi åkte hem och tog en lång mysig dusch och sen kollade vi på film <3


Är världens gladaste :D
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback