Lite nyinköpta kläder mm


Var ju bara SÅ tvungen, så jävla söt den var!
En liten händig handväska, perfekt om man ska iväg och festa och bara ska ha mobil och så

As skön huvtröja :)
Dessutom är den ju snygg med


Och vem kommer vilja röra mina hörlurar i garaget när dom är ROSA!?
hahha Gottcha!


En fin tavla till matsalt rummet :)

JA jag var tvungen! Vem behöver inte en shoppingbag?

Ett par av alla kalsonger jag köpte till Dennis :)

En jätte mysig vid kofta med 3/4 armar :)
Super skön!


Sjukt härlig färg på detta linnet!
Riktigt mycke pastell färger nu för tiden ju.


Dom enda jeansen som var snygga PASSADE faktiskt!

ÅH! Gillar starkt!
Älskar bruna underkläder!


Älska färgen!

Lite tunna tröjor till dennis nu när det blir lite varmare ute och vi ska försöka hålla oss ifrån att bränna oss ;)

Dennis skjorta :)
Sexy ;)

Och dessa hotpants eller vad man ska kalla de är min bästa vän nu :)
Så grymt sköna och gå runt med hemma :D

Sommar shorts

Vanligt linne till stranden eller något :) Passar till allt


Sen en massa annat men det är mest linnen och legging och det behövs ju inte läaggas upp ;)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback