Jag kan faktiskt hjälpa till

Precis hemkommen från mamma, har hjälpt dom sen jag åkte hemifrån med och högtrycks tvätta deras källar trappa, blev dyyyyblöt :P men det var skönt, svalkade gott i denna super värmen ;)
Sen klippte vi deras häck och det som dom tog ner gjorde dom tändved av :)
Och sen sågade vi lite stora stockar med motorsågen och sen lite annat :)

Så det har varit full rulle hela dagen.

Pappa gratulerade till och med mig och Dennis idag till förlovningen :P
Det trodde jag inte han skulle göra, men han var riktigt glad för våran :)

Mamma med för den delen men hon fick reda på de tidigare än honom..

Nu ska jag duscha , kallt!

Sen  massa mys och film med baby<3
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback