Jag är faktiskt KANON nöjd

Klippningen blev bra ialla fall! Tack studio 30!!

Trodde inte jag skulle bli så nöjd som jag blev.. :) 
Tjänade ju 360 kr midsommar afton av att köra en av min svärfars vänner till Markaryd så jag beställde klipptid och sen köpte jag ett par silver öronhänge :)

vill ju vara fin tills förlovningen <3 och gud så nöjd jag blev,
så nu har jag 2 par silveröronhänge, en ny ring, och ny frisyr, kan de bli bättre?

Denna ringen köpte jag på Guldfynd (inte förlovningsringen)

:)

Nu väntar Dennis och jag bara på våra förlovningsringar som är inne på gravering :)
Älskar min underbara pojke! Du och jag för evigt baby







Blev vl hyfsat bra?
Hon som klippte mig var faktiskt jätte duktig, hon blev först sån bara ska du verkligen klippa av dig allt håret? :S
Hon ansåg att det inte behövdes om det var så att jag ville spara till riktigt långt hår..
Men det åkte av
VILKEN HÖG det blev på golvet!
Ja ba ohh shit är det det allt mitt?
:0

Det var ju ändå en 15-20 cm som åkte i backen.....


så nu får vi se hur lång tid det tar för mitt hår att växa ut, om jag nu inte väljer att ha de kort vill säga ;)






Nu ska jag ut och sola och kolla på Desperate Housewives och vänta på att Älsklingen ska komma hem från jobbet och sen blir de nog laga mat och mysa med baby!
HELA KVÄLLEN!
Thinis jobbar till klockan 22 idag så hon är inte hemma förens sent ikväll.
Är ledig imorgon med!
YÄhhj min chef tyckte jag skulle vara lite ledig och så och anpassa mig till mina nya tabletter som jag fick av läkaren..
Och det känns toppen att dom är så himla snälla, har haft GROVA problem den senaste tiden, har varit så trött att jag emellan åt bara viljat somna vid ratten eller lägga mig i ett hörn och aldrig vakna upp igen, och nu fick jag förklaringen,, hade för låg ämnes omsättning och det gjorde att man blev kopiöst trött och deprimerad!

Så nu alla mina vänner håller vi tummarna för att dessa tabletterna jag fick hjälper så att jag kan bli piggare :)



Hoppas ni har en riktigt trevlig sommar och att ni tar vara på det fina vädret♥
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback