Idag är man ledig :)

Ja idag är man ledig, och jag behövde verkligen de!
FY fan vilken vecka
Jag har varit så sjukligt trött och har inte haft någon aptit alls!
Jag har varit sjukt hungrig men ingen mat har passat
Upp klockan 5 på morgonen för och sen köra till jobbet, då jag nästan somnat i bilen :/
Har varit jätte jobbigt, och det har varit så varmt på jobbet att jag knappt kunnat tänka..


Förhoppningsvis behövde jag bara sova ut

Nu ska jag till apoteket och sen någrqa andra ärenden i Laholm när ändå är där.



Sen blir det till Mami och rida en sväng, känner att jag behöver rensa huvudet på en hel del tankar :(



Har beställt mitt löshår nu  med :D
Hoppas att det kommer innan midsommar!!!
Fett nice
22" blondt hår, 100 slingor..
:)
Det var vad man behövde för ett normalt hår
Microringarna och det andra har jag redan :)
Nu ska jag bara införskaffa silver schampoo och balsam spray :)

NICE!




-----------


Någon som har något tips på hur man lär sig gå rätt i höga klackar?



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback