Havregrynsgröt till frukost

Sitter och äter frukost, vi hade absolut INGET gott i kylskåpet (inte som jag var sugen på iallafall)
Så jag gjorde havregrynsgröt istället, men sen kom jag och tänka på när jag bodde hemma hos mamma så fick vi en jätte god gröt som tog typ 2 minuter att göra i micron.
Vi hade mest sån för min del för jag små åt HELA tiden, och så sa mamma då att om du nu är hungrig så ät ordentligt och så köpte hon hem dom :)
Tog slut fortare än kvickt, men det var nyttigare än allt annat jag stoppade i mig ;)
Man kunde välja mellan olika sorters bär också typ som

Blåbär, jordgubb, hallon, lingon mm

Den var ju kanon god !
Men jag har kollat efter den och jag hittar inte den i någon affär, är jag blind eller har dom tagit väck den?

Varför i så fall?

Hur många orkar liksom stå och göra havregrynsgröt varje morgon?
Vem vill inte bara värma på och sen pang ner på bordet och äta?


Det är ju nyttigt for god sake!

:)

Så ni konsumenter som tagit bort den (om ni nu har gjort det )
Tummen ner för er!



Nää nog pratat om haregrynsgröt.
Nu ska jag platta mitt hår, som för tillfället lever sitt egna liv och spretar åt alla håll och kanter ;)
Sen blir det att åka till jobbet :)
Har stängning idag igen
Så slutar 20.10.

Var inte hemma förens 9 igår, dock så var de lite för att jag beställde hem pizza och fick vänta en stund på den, men ändå.. :P

Tjingtjing
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback