Dags att klippa av allt trassel

Satt och kollade lite hårfrisyrer jag skulle kunna tänka mig att ha och då kom jag fram till att Rihanna hade ganska coolt hår..
Så jag satsar nog på de :)



Kommer jag trivas i de?
Kommer ja börja gråta när allt mitt hår åker av?

Återstår att se ;)


Som Dennis säger, Älskling det växer ut igen om det är så att du inte skulle vara nöjd,
Alex: Ja men inte i den takten jag vill :p


Meeen i värsta fall får jag sätta i mina microrings extensions..
Det är ju ändå 50 cm äkta hår




Bilder kommer när jag varit hos frissan



Tjingeling
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback