Bloggen börjar bli jobbig

Fan alltså, min blogg har inte gjort något annat än strulat!
Nu kan jag inte ändra min design heller!! :0
Grrr..
*tummen ner*


Söndag- Igår:
Jag började jobba klockan 09.50, så det var bara att masa rumpan upp och dra sig till jobbet.
Kände mig inte alls bra, spydde 3 ggr.. :(
Fick springa ifrån kassa ett fler tal gånger.

Kom hem, tog några smärtstillande, la mig på soffan med Dennis och kollade på film, somnade , mådde lite bättre när jag vaknade..

Kvällen spenderades med Älsk, blev en god middag på Capri som jag fick behålla :D
Yähhj
Pasta Curry med annanas och räkor :) yum!
Sen gick vi en rund, kändes skönt att få lite luft, vi satte oss vid den lilla parken, har varit för mycket på senaste, med flytten till det nya garaget och allt, kännt en inre press av något slag, sen jobbet på de..
Jag älskar verkligen mitt jobb, trivs som bara den, speciellt med alla snälla kollegor ♥
Visst jag har mina problem men jag löser dom, ska till läkaren imorgon och förhoppningsvis få recept på tabletter som kan hjälpa mig :)

Men att sitta där vid vattnet och bara hålla om den man älska överallt annat på denna.
Man kände sig lugn och sansad på något vis.







Sen blev de så klart en liten godis påse på vägen hem :)
Dock åt jag inte mycket men lite..
Tyckte om texten på påsen

Man bara:
Mmmm :)


Skulle egentligen haft sovmorgon idag men det blev inte mycket med de... vaknade halv 10 :P
Inte okej!

Så gick upp tog berget av disk vi har lyckats samla på oss och sen startade jag en maskin tvätt :)
Ska brottas lite med dammsugaren sen med tänkte jag :)
Ska dock ladda hem en bra film till ikväll :)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback