Blev garaget idag :)

Jaaa idag vaknade jag runt 12 tiden, fett skönt, har typ vaknat varenda timme hela natten..
Sjukt jobbigt när man bränt sig så mycket som jag har gjort på framsidan av kroppen och man ÄLSKAR att sova på magen!!!
:0
Ligga på rygg vad är det?
Jo det ska jag säga dig :
OBEKVÄMT!
Dennis har bränt sig precis lika mycket, och han kunde inte sova alls inatt..
Men imorgon är det jobbe dag för oss båda och vi får hålla tummarna för att vi får sova ordentligt inatt..
Någon som vet ngn bra kur för att bli av med svedan?

Har till och med fått vattenblåsor :(
USH!

å nu är både jag och Älsklingen min ANTI sol männiksor!


Alla tycker att jag ska ställa upp i den tävlingen med och vinna 75000 kr för sveriges VÄRSTA solbränna, och vet ni vad jag tror jag har oddsen på min sida när det gäller de :P



Därför blev det garaget, kallt och skönt, vi målade taket och jag sopade HELA garaget...
Stort som tusan är det ju..
Men det blir nog bra, synd bara att vissa männnsikor är så FRUKTANSVÄRT lata och inte orkar hjälpa till..
Men det är lugnt, vi har bra minne, vi glömmer inte :)



Nu ska jag snart köra till mamma och utöka Nickes hage lite, så fort Thinis kommer tillbaka med min bil :P
Hon skulle BARA lämna trimmern hos Jennis pappa :P
heheh för typ 2 timmar sen...
Men det är sommar och man måste passa på att umgås med sina vänner när man är ledig.


Veckan kommer och bestå av 6 dagars jobb, och nu menar jag verkligen jobb!
Sommarjobbet börjar denna veckan, så praktiken är slut :)
Så nu jävlar börjar man tjäna pengar :D


Nästa vecka blir det Ullared och jag taggar :D Kläder kläder kläder, många är såna bara Ullared är skit, men vet ni vad?
Jag bryr mig verkligen sååå här lite.... :)
Det är billigt och jag är inte kräsen.
Jag har aldrig varit någon direkt märkes människa och jag tänker då fan inte bli det heller..
Hellre köper jag 10 tröjor för 400 spänn en en tröja för lika mycket :P
Dom har faktiskt fått in ganska mycket modernt och snyggt upp dit, kolla bara på klänningen jag köpte där förra gången jag var där,
Skit snygg!
( Enligt mig )
För bara 159 kr!


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback