Ush så trött jag är

Kan inte beskriva hur mycket jag vill lägga mig i sängen igen alltså :(

Men FAN i helvete vad dom där jävla flugorna är irriterande alltså!

Dags att leta upp flug nätet som hängde över sängen i Linghult kanske??

Precis när man håller på och somna om så kommer dom jävlarna med sina äckliga sugproppar till fötter!

Grrr..

DÖÖÖ!

Lägga sig under täcket går ju inte för de är ju olidligt varmt i rummet även då vi har alla fönster öppna i sovrummet + fläktar igång..

Hur ska detta sluta?



Nu ska jag äta upp min macka sen ska jag sminka mig och åka till jobbet..

Tjingeling
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback